آکورد آهنگ های بابک جهانبخش

ترانه سرا : بابك جهانبخش
آهنگساز : بابك جهانبخش
تنظیم : بابك جهانبخش
میكس و مسترینگ : انوشیروان تقوی

[Em  -  Bm  -  Am  -  Em  -  Bm  -  C]

Em                  Am                     Bm                              Em

خیلی وقته دلم میخواد بگم دوست دارم ... بگم دوست دارم ، بگم دوست دارم

Em               Am                     Bm                C

از تو چشمای من بخون که من تو رو دارم ... فقط تو رو دارم بی تو کم میارم

C                                   D

نبینم غم اشکو تو چشمات ... نبینم داره میلرزه دستات

Bm                              Am

نبینم ترسو توی نفسهات ... ببین دوست دارم

C                                  D

منم مثل تو با خودم تنهام ... منم خسته از تموم دنیام

Em       C            Em                                    Am

منم سخت میگذره همه شبهام ... ببین دوست دارم ببین دوست دارم

Am        C                  D      Bm C          D         G           Em

دوست دارم وقتی که چشماتو میبندی ... با من به دردای این دنیا میخندی

Em     D  C   Bm            Am          Bm                  C

آروم میشم بگی از غمهات دل کندی ... بیا به هم بگیم دوست دارم

Am       C                   D    Bm  C       D             G          Em

دوست دارم من اون چشمای قشنگتو ... دارم واست میخونم این آهنگتو

Em     D  C   Bm      Am     Bm                   C

هرچی میخوای بگو از دل تنگتو ... بیا به هم بگیم دوست دارم

[Em - D -  C  - Bm - C -  D  - Am - D -  C - Bm - C - Em]


بابك جهانبخش_پناهم بده

D---------C----------G----------Em

شب از پنجره بهم ظل زده بمون ماه من پناهم بده

D---------C----------G----------Em

پناهم بده که بارون میاد که پرپر میشم تو دستای باد

D------------------C---------------G----------------------Em

نترس از من و غروبه نگام یه کبریت بکش رو تاریکیا  رو تاریکیا  رو تاریکیا

D--------Em----------C---------Em

بهم شک نکن اگرچه گمم پناهم بده گل گندمم

D------------Em-----------C------------Em

تو این لحظه ای که ماتیم به هم من از تلخی تو ناراحتم

D------------C-----------Em----------Bm

بگو چی شده که همراهمی تو هم مثل من کمی مبهمی

D-----------Em------------C---------Bm

پناهم بده اگه بی کسم که از عمق شب به تو میرسم

Em----------D-----C--------- Em---------- C--------Bm

پناهم بده که ناباورم  مگه میشه که ازت بگذرم  بگذرم  ازت بگذرم

D------------------Em--------------G

پناهم بده اگه بی کسم که از عمق شب به تو میرسم

Em----------C----------D--------Em

پناهم بده که ناباورم مگه میشه که ازت بگذرم

Em------------C------D--------C

پناهم بده پناهم بده پناهم بده        پناهم بده

آکورد تیک تیک از بابک جهانبخش

ریتم:4/2

D#m                    A#m                   D#m             A#m

یه نگاه تب دار مونده توی ذهنم             عاشق شدم انگار آروم آروم کم کم

A#M                      B                    D#m                 A#m

چشمای قشنگت همش روبرومه           اگه باشی با من همه چی تمومه

A#m                                                                D#m

تیکو تیک ساعت رو دیوار خونه               میگه وقت عاشق شدنه دیوونه

#D#m                A#m                       B                  C

دلو بزن به دریا اینقدر نگو فردا                آخه خیلی دیره دیر برسی میره

A#m                D#m                        A#m         D#m

تو عزیز جونی بگو که میتونی                 واسه دل تنهام تا ابد بمونی

A#m                                        D#m

آره تو همون ماه آسمونی                     واسه تن خستم تو یه سایبونی

A#m                                        D#m

تو عزیز جونی                                    نگو نمیتونی

A#m                                                              D#m

تیکو تیک ساعت ملودی گیتار                دوتا شمع روشن دوتا چشم بیدار

D#M                A#m                     B                    C#

سر یه دوراهی یه دل گرفتار                  بیقرار عشقو وسوسه دیدار

باور کن - بابک جهانبخش ۴/۴


F#                           A#m                 F#               A#m

باورکن واسه تو که بی تابم من     باورکن واسه چشمات که بی خوابم من

#B       C#                          G#                   F  

باور کن که به داشتنت می بالم من         باور کن باور کن

A#m                      Fm                    F#              A#m

جونمی عمرمی قلبمی نفسی     بمون و تنها نذار تو این بی کسی

A#m       B       C#       G#                        F#               A#m

می دونم میدونی عاشق چشماتم       باور کن بدجوری غرق نگاتم

A#m                      Fm                            F#              A#m

از عشقت دیوونم قدر تورو می دونم        پیش تو می مونم حس تو می خونم

A#m     B           C#       G#                        F#               A#m

از اینکه پیشمی از خدا ممنونم            باور کن عشق من با تو می مونم

Fm                  A#m                        Fm             A#m

باور کن تپش تند تند قلبمو                 باورکن سردی دستای خستمو

B       C#                        G#                  #F        

باور کن تا آخرش بات هستمو            باور کن باور کن

 

دوستان C#   روی باره چهار بگیرید تا قشنگ در بیاد

بابک جهانبخش_افسانه


Em   Am        C             D    C              D          C       Bm                   Em                  

بد عادت کردی چشمامو از اون وقتی که اینجایی ... تو و آرامش چشمات با این لبخند رویایی

Em      Bm   D                  C                 Am           E    D      C         Em                    

همه حرفا همه شعرا بی تو تصویری از دردن ... چشات معیار زیبایی رو تو قلبم عوض کردن

Em     D  G                         D                                    Am                       Em            

کسی مثل من عاشق به احساس تو مومن نیست ... میخوام افسانه شم با تو میدونم غیر ممکن نیست

Em       D   C           D         C                               Am         C       D    C                 

تو رو از وقتی که دیدم چشامو رو همه بستم ... همه عالم میدونن که به چشمای تو وابستم

Em         Bm       Am       D        C               Am       D       C   Bm     Em                   

دیگه قلبم با آهنگ نفسهای تو مانوسه ... تو که میخندی انگاری منو خوشبختی می بوسه

Em      Bm         Am          D           C                Am       D      C       Bm        Em           

بد عادت کردی چشمامو ته این قصه پیدا نیست ... تو انقدر خوبی که جز تو به چشمم هیچی زیبا نیست

Em          D Am         C       D                Em       D   Am     Em    D   Am                  

واسه تو من کمم آره تو حقت بیشتر از ایناست ... ولی زیبایی مهتاب توی   نگاه شب پیداست

Em       D  Am          C         D            Em     D  Am            Em       D Am               

آره تو از چشام خوندی چقدر از   دلهره خستم ... اگه آرامشی دارم (اونو   مدیون تو هستم) 2


باباک جهانبخش_عاشقم کن



ترانه سرا : دكتر امیرحسین الله یاری
آهنگساز : بابك جهانبخش
تنظیم : بابك جهانبخش


C        D C                    D                             Bm                   Em                         

عاشقم کن تا بیفتم عشق کشف اتفاقه ... وحشت از دوری ندارم فاصله   یعنی علاقه

Am      G  C     Am                  D                  G      C  D      Bm          Em                       

من دلم قرصه هنوزم با تو ای ماه هلالی ... چشم شب روشن که حتی ابریم باشی زلالی

Em          D                                                                               

ابریم باشی زلالی

Em    D C             G     Bm                C    D Am         Bm       Em                                 

حرمت معنای اسمت تو کتابا   جا نمیشه ... من الفبا مینویسم حرف تو   پیدا نمیشه

Em        D C          G      Bm              C     D Am           Bm     D Em                                 

مثل موجو خط ساحل سرنوشتم   اینه لابد ... کم خداحافظ نگفتم رفتنم   برگشتنم شد

Em        Bm                                                                             

رفتنم  برگشتنم شد



عاشقم کن تا بیفتم

عاشقم کن تا بیفتم عشق کشف اتفاقه ... وحشت از دوری ندارم فاصله یعنی علاقه

بابک جهانبخش_دلسرد نشو

ریتم:۴/۴

Am                C         F           Dm
دلسرد نشو از عشق، از بختی که خوابیده
Am           Bb                  Am
افسانهء ما  روزی دنیا رو تکون میده
Gm                      Dm
درها رو به روی بغض با همدیگه می بندیم
Dm              Am         C             Bb
یه روزی به امروز و ( این فاصله می خندیم (۳) )

ریتم:۴/۲
Bb                    Dm
عمری اگه باقی بود، فردا رو اگه دیدیم
Am           Bb         C                 F
با شهرت این احساس ، دنیا رو تکون میدیم
C                      Am
دنیا رو تکون می دیم! اینجوری که دل بستیم!
Dm                 Am             C             Bb
این حرف کمی نیست که :  ما عاشق هم هستیم!
Dm     Gm                   Dm
امروز و مدارا کن! لبخند بزن بازم
Dm               Am        C               Bb
من این توعه غمگین و انگاری نمی شناسم
Am                 Dm
یه زندگی می ارزه لبخند تو رو دیدن
Dm           C     Gm          Bb
وقتی که تو می خندی دنیا رو بهم میدن
Bb                C
لبخند بزن، دنیا اینجوری نمی مونه
Dm              Am Gm              C
ما سهم همیم! اینو این فاصله می دونه

خواهشا نظر فراموش نشه

 

اگه دوست دارید خودتونم مطلبی در رابطه با این موضوع ارسال کنید لطفا عضو این وبلاگ بشید

مرسی


نظرات شما عزیزان:

Atefeh
ساعت11:47---3 اسفند 1391
ba in k gitarist nistam vali kheily khosham omad.merc

she
ساعت13:35---20 بهمن 1391
khob nabod sorry Haniiiiiiiii};-

zaza
ساعت11:21---22 دی 1391
daet garmmmmmmmm


ali reza
ساعت16:10---25 آذر 1391
jedan koli gashtam ta in acordio ke u gozashte budio peyda konam

damet garm

};-};-


saghar gomez
ساعت19:50---17 خرداد 1391
مرسی از نظرت وب تو هم خیلی نایسه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ